Helgen över..

Min helg tog slut (vilket jag aldrig trodde)..
I söndas fick jag oväntat besök av min underbara hälft!! Det är underbart att han tog sig tid för att komma och krama lite på  mig ;) Mitt i jaktsäsongen och allt (hunden är skadad =( men det var väl inte därför han kom?!... right??..) Han åkte tyvärr idag =( Men men, jag är jätteglad att han kom överhuvudtaget!

På torsdag så åker jag ner till han och stannar tills på ons eller torsdag morgon.. beror lite på..
Jag ska åka bil med Sara ner och hoppas på att vi kan matcha in varandra även på vägen upp..

Min älskade tog med min symaskin upp och jag är jättesugen på att sy.. men vet inte vad och sen har jag inte så mycket tyg liggandes precis.. =( Men jag ska köpa mig några mönster och börja sy på riktigt. det är ju såååå kul (ännu roligare om det blir snyggt det man gör) ;) Nån som har förslag på vart man kan köpa bra mönster billigt?

Nu ska jag plugga lite.. det är ju för f*n skitkul det med.. =D

Puss på er!!

Tack Älskling för att du kom och förgyllde några av mina annars trista dagar!! *Kärlek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0