Flitig?!

Sitter i skolan och pluggar och känner mig flitig. Det är faktiskt riktigt kul att plugga just nu, det känns bra.
Efter tentan är skriven i denna kurs så börjar inte min nästa kurs förren 9 veckor senare.... Så det blir nog att åka hem och inreda nya lägenheten och "plugga på distans" ;)
Det ska bli så himla najs att få flytta =) dock är det bara rakt över gräsmattan från där vi bor nu ;)
Vi bor i ett litet hus på gården som är delad i två "lägenheter". I "huvudhuset" bor hyresvärdarna och sen är det två våningar dom hyr ut. Vi ska flytta in i "entreplanet". det blir runt 20kvm större. Men det är mycket bättre förvaringsmöjligheter och rummen känns mycket större.
Dom har totalrenoverat om hela "lägenheten" och vi har fått bestämma färg och tapeter. Det finns även en öppenspis i vardagsrummet som vi kommer njuta av hela vintern ;) (jag får dock bara njuta lite då och då) =)

Nej, nu är pausen slut och böckerna ropar på mig.

Just nu känns allt så himla najs! Jag njuter så länge det håller i sig ;)

Puss på er!!

Tack Mia för trevligt sällskap i helgen! Synd bara att vi inte hann umgås så himla mycket. Vi får se till att göra det lite mer nästa gång!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja nästa gång får vi se till att ha lite mer "kvalitets" tid :)Helgen vecka 46 var det som jag skulle upp nästa gång. Är du där då? kram

2010-09-20 @ 17:50:51
Postat av: Therese

Jag ska verkligen hålla tummarna för dig på fredag! :D Drar du hem till Mange efter det? Vi får se till att leka mycket i vinter, typ bygga snögrottor på förrådet.. ;) Haha. Det är ju sista vintern jag och Sanna är där nu.. :(

2010-10-07 @ 09:53:24
URL: http://tessansorangeri.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har utmanat dig i min blogg! :) Hoppas du vill anta utmaningen.

2010-10-13 @ 15:16:27
URL: http://tessansorangeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0