Livet går vidare..

Tänk att tiden bara går fast man inte gör nåt speciellt.. Man hade kunnat göra så himla mycket kul, men ändå sitter man bara och tittar ut genom fönstret medan tiden rinner iväg.
Mitt liv är ganska slappt just nu och det vet jag att jag kommer få ångra snart.
Dagarna går sakta, men ändå fort. Sitter och väntar på att M slutar jobba så vi kan umgås i några timmar innan det är dags för sängen och samma sak varje dag.
Jag vill ha ett jobb, jag vill hitta på nåt kul på dagarna, jag vill..
Ang jobb så behöver dom inte folk just nu + att jag inte får jobba och tjäna så mycket pengar pga CSN. Tråkigt!
Att hitta på nåt kul är ganska svårt när mina ideer sinar och sällskap lyser med sin frånvaro..
Jag saknar C. Vi hade våra galna upptåg varje dag medan vi båda var "mellan två jobb" och när vi var lediga samtidigt. Vi var som en. Där den ena var, var alltid den andra åxå. I dagens läge träffas vi tyvärr inte alls så ofta. Jag har inte riktigt "kommit in" i den här bubblan som alla här lever i, och jag tror faktiskt inte jag kommer komma in i den heller. Jag vill ta M och bara fly härifrån. Folk kan bry sig om sig själva istället för att lägga sig i vårat och oss!

Usch vad trött jag blir..

I morgon åker jag upp till Sundsvall igen och stannar där tills söndag. En liten mjukstart innan kursstart ;)
M ska komma och bo hos mig igen! Det ska bli kul. Sist hon gjorde det så hann vi inte umgås så mycket, men hoppas det blir lite mer den här gången.

Igår var jag och M upp till underbara stugan och lämnade/hämtade lite grejer. Vi tog även vinterns första skotertur =) Den gick till mårdfällan och tillbaka. Inte så långt men väl behövlig. Det är så underbart fint i skogen denna årstid!

Nej, nu ska jag fixa lite innan M kommer hem!

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får alltid komma och leka med mig!! Men tyvärr är jag tråkig och jobbar mkt.. :/

Men vi kan alltid ut med hästarna och njuta av vintern när jag är ledig!!



KRAM!! // Pluppan

2010-11-17 @ 21:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0