Livet!

Ja, det är vad jag funderar mycket på.
Vart ska man bo?
Vart ska man jobba?
Hur kommer framtiden se ut?

Just nu har jag faktiskt ingen aning.
Jag vill såklart bo med Mange och att vi båda har jobb och trivs där vi bor.
Kommer det bli i Älvdalen?! Kommer jag vilja bo här resten av mitt liv?
En del av mig skriker högt, medan en annan säger: Varför inte?!
Jag trivs jättebra i Dalarna och är stolt dalkulla! Men samtidigt vill jag upptäcka nåt nytt och bo på en lite större ort, men ändå lite utanför och lite avsides.
Jag vill ju bo nära mina och Mange vill bo nära sina. Men samtidigt är det skönare att komma hem om man bor en bit bort..
Nej, det är lönlöst att sitta och fundera och spekulera. Men det känns ändå så nära.
Jag vill ju bo i hus NUUUU!!!!

Skit åxå!!!

Bye!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Be inte om ursäkt för att du köpte en smaskig kaka. Och dessutom ska du bo här, nära mig. ;) Mitt älskade lilla barn! KRAM!!

2010-01-14 @ 19:04:24
URL: http://pluppelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0