Söndag redan??

Helgen har gått väldigt fort. I fredags kom jag till Sundsvall med underbara C. Vi hade kul på vägen hit och vi har haft kul hela tiden =) När vi kom fram korkade vi upp en vinflaska, tog fram ostbågar och hade fredagsmys.
Igår var vi ner på stan och tog en fika till frukost och sen gick vi runt och kikade i massa affärer. Oj, vad jag önskar att jag hade varit miljonär, eller iaf bortskämd ;)
Dagen idag har nyss börjat men C har redan åkt hem =(

Jag är i Sundsvall igen för att plugga i 1½ vecka. 13/12-22/12. Förhoppningsvis kommer hjärtat upp den 20 och sen åker jag med honom hem igen. Med SJ är det inte säkert att jag kommer hem innan jul, eller överhuvudtaget.

Nej, dags för frukost!

Nån som har lust att piffa upp min sida lite och få fler inlägg som belöning??!! ;)

Puss på er!!
Ta hand om varandra och ha en underbar TREDJE advent!! (puh vad tiden går fort)

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, nej det är absolut inte du som har smittat mig. Det är verkligen aptråkigt att vara sjuk, speciellt när det bara är halsen och man är pigg i övrigt. Du föressten, nu kom jag på att jag skulle skicka en bild via mms till dig. Du ser den säkert innan du läser denna lilla kommentar : ) kram

2010-12-12 @ 17:02:45
URL: http://miafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0