Sista helgen innan jul!

Nu är det nära.. idag är första dagen på sista helgen innan det är Julafton!! =)
Julen kommer jag och hjärtat att spendera i stugan med massa mys. Jag ser verkligen fram emot det!!

Men det är ju tyvärr några dagar kvar tills dopparedan. (Hade blivit jobbigt med en särskrivning där "doppa redan") ;)

Idag är det fredag, vilket betyder jul om en vecka, men icke att förglömma: Fredagsmys!!
Mitt fredagsmys blev detta

Ostbågar och en kurslitteraturbok!

Antingen är ostbågarna väldigt stora eller boken väldigt liten. Gissa vilket ;)
Jag kan ju säga att boken är jättespännande! Sitter som klistrad när jag läser.
Jag är riktigt peppad inför den här kursen och tycker att ämnet är jätteintressant.. (sen är det ju 3 böcker till,  förutom denna som även dom ska läsas).

Nej, nu ska jag slita mig från datorn och boken och göra kväll, så jag snart får gå upp och fortsätta läsa ;)
Kalla mig störd om ni vill, jag kan ta det! =D

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Therese

Guud vilka ostbågar! :D

2010-12-19 @ 13:34:36
URL: http://tessansorangeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0