18/12 - 10

Idag är det lördag och det betyder helg för många. För mig betyder det mest att jag inte har nån föreläsning i skolan. Idag har jag pluggat lite och kollat på lite skidor.
I går hade jag funderingar på om jag skulle åka ut till Birsta idag eller i morgon.. Vädret tillät inte idag, så vi får se hur det blir i morgon. Jag har glömt hur det är att åka buss ;)
det var ju meningen att hjärtat skulle komma hit på måndag, så skulle vi till birsta på tisdag, men nu har det blivit ändrade planer =( hjärtat kommer på tisdag och vi åker på onsdag fm, så det hinns tyvärr inte med nåt IKEA för den här gången
=( men men, vi får se om vi klara julen ändå ;)

Sitter och kollar på "Ensam hemma 2" medans jag äter. Jag tycker att dom är så bra, och jag får julkänsla av dom =) Dom visas ju alltid i juletider =D

Nej, nu ska jag fortsätta läsa och sen kolla på Robinson finalen ikväll..

Hoppas ni har det bra allihopa!


Snart är det äntligen dags!! <3


Grattis Sara och Niklas till flytten!! Hoppas ni får det bra hemma! Jag kommer sakna er båda!! Vem ska jag nu spela phase 10 och yatzy med? Vem ska ja nu spöa i kortspel? =( Hoppas ni iaf kommer trivas och att vi snart ses på hemmaplan!! Puss på er!! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Tusen tack vännen vad du är go=) Ja det där var många bra frågor har dock tyvärr inget svar på dem men vi får se till att fixa i hop något när du är hemma sen=) Jag längta och väntar=) Sköt om dig nu och lycka till på praktiken! Jag tänker på dig=)! puss

2011-01-17 @ 13:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0