Söndag!

I morgon börjar skolan.. WWiiiiiieee!! *Studsar upp och ner* det ska bli så skönt att äntligen få fylla dagrna med lite vettigt att göra.. Tiden går så sakta när man inte har nåt speciellt att göra.. Men nu är iaf lägenheten snart skinande ren.. för idag har jag städat upp och diskat. Känns så skönt efteråt.

Igår var jag hemma hos Sara och Niklas och åt mat och spelade kort, så som förr i tiden ;) det var mysigt och behövligt. Alldeles för länge sen jag träffat dom nu =(


Nej, nu ska jag göra nåt annat än att sitta här och uggla.. =P

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hallå hej!

Hoppas allt är bra med dig : )Måste höra med dig som har koll i Sundsvall.

Jag skall ju plugga distans där på universitetet och skall dit om tre veckor tror jag, fredag-lördag. Har du något bra tips på boende nära skolan? Och universitetet, ligger det långt från stationen? Börjar bli lite nervös.. Kram Mia

2010-08-30 @ 23:23:47
URL: http://miafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0