Plugg..

..plugg plugg plugg plugg...
det är det som står på mitt schema fram tills på tisdag då megatentan äger rum..
Jag är laddad men samtidigt väääldigt rädd.. =P det är min framtid som står på spel ;)

Jag saknar Mange väldigt mycket, men det är väl normalt och tyvärr inget jag kan göra nåt åt innan nästa helg då jag åker ner till honom.

Jag vill veta vad framtiden har att erbjuda med Jobb, förhållande, familj, bostad osv..

Jag vill vara klar med utbildningen nu och jobba och njuta av livet och ledighet (ledighet vet ja knappt vad det är just nu)

Nej, nu ska ja plugga så jag snart blir klar och får flytta med älsklingen!! ;)

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Rob

Uppdatera mera!;-)

2009-10-14 @ 23:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0