Kan inte beskriva i ord..

Idag har jag faktiskt haft en bra dag.. (alla dagar är bra om man jämför med igår), men på riktigt.. idag har det varit en bra dag..
Just i skrivandets stund så är jag helt lyrisk, jag svävar på mina rosa moln!! Jag har precis pratat i telefonen med mannen i mitt hjärta och allt känns så underbart skönt, det känns så rätt!! Visst, allt har gått snabbt, och det är lite skrämmande.. men det känns så naturligt, det känns som vi har känt varandra hela livet!!


Nu över till något annat!! Körslaget!!
Team Stefan rockade som vanligt!! Vid sånna tillfällen är man stolt över att vara från Älvdalen!! (kommunen räknas faktiskt åxå) och det var skönt att höra lite dialekt!! =D
Team Pontare var riktigt bra dom med. Jag fick gåshud över hela kroppen!
Team Ola, vad ska man säga?!.. Klockrent och underbart att lyssna på!! Toppen bra var dom!
Team Ami, vad säger man?! Den tjejen kan!! När kören sjöng det sista så rann tårarna ner från mina kinder och jag rös i hela kroppen!! Det var så underbart!!

Nu ska ja även erkänna en sak...
Det var första gången jag hörde lite av texten på "snälla, snälla, snälla, snälla.." Och jag kan faktiskt säga att den biten jag hörde var bra! Misstolka mig inte.. TEXTEN är bra.. men jag tycker inte om Caroline och jag tycker inte att hennes kör är nå bra..
Team Rigo, dom var inge bra.. det har dom inte varit nångång.. tur att dom åkte..


Nu ska jag lägga mig med ett leende på läpparna och drömma så gott!!!
Hoppas ni haft en toppendag ni med!! =D
Puss påer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0