Hmm..

får väl lov att skriva lite här då jag fick uppmaningar om att uppdatera mera.. Visserligen från en person som jag knappt vet om denne gör det bättre i sina uppdateringar ;)

Idag har jag inte hunnit gjort så mycket förutom att pluggat (nu blev ni förvånade va?!;).. )
Sitter och hoppas på att jag får besök i helgen, hoppas dock inte för mycket då det finns risk att bli besviken om så inte blir fallet..
I helgen blir det inte så mycket mer än plugg, oavsett om jag får besök eller inte. Näsan kommer vara i böckerna ändå tyvärr..
Ja, vet inte om det finns nå mer intressant att uppdatera med.. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu..
På morgonen vaknar jag (dock alldeles för sent, 9 står klockan på då), sen fixar jag lite frukost och sen kommer böckerna fram framför näsan, sen kanske att det blir lite lunch, sen näsan i böckerna igen, sen möjligtvis middag om jag känner för det.. Sen kommer näsan ner i böckerna igen..
Tyvärr så blir det alldeles för lite gjort med pluggandet ändå.. (jag har en tendens av att kunna sitta å glo i taket en bra stund och låta tankarna flyga, vilket ibland leder till dåliga tankar och dåligt humör)

Nej, nu ska ja nog ut och springa lite innan lunch, annars blir det så sent och risk för att det inte blir av alls.. =P

Hoppas det dög med en liten uppdatering.. kanske blir mer i helgen om ni har tur ;)

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0