Uppdatering!!

Jag tyckte att det var dags för en liten uppdatering här.

Jag har varit i Dalarna och Älvdalen från onsdagen förra veckan tills i onsdags då jag tog tåget tillbaka till Sundsvall. Behöver jag säga att jag haft en underbar vecka "hemma"?! tror inte det jag heller..
Igår hade vi ett seminarium som alla blossat upp alldeles för mycket. Det var faktiskt lite kul och intressant, seminariet alltså.. Jag hoppas då att vi blev godkända.. =P Dom sa inte så mycket, men dom sa iaf att dom var nöjda med det vi hade gjort.

Idag (och tre veckor framåt) så står plugg på schemat och det är väl det jag ska ägna min tid åt. Är faktiskt lite peppad ;) Ärligt alltså!!

Nej, dags att börja planera och sen göra det man ska!!

Puss på er!!


Tack Mag för en underbar vecka!!! <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Mer uppdatering åt folket ;)

2009-11-21 @ 10:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0