Underbar helg!!

Söndag idag och helgen är slut, tråkigt. Men jag har haft en underbar helg!! <3
I torsdags hade jag praktiskt prov och det gick bra, jag blev godkänd!
I fredags hade jag muntligt prov och jag var så nervös så att jag höll på att spy. Men det gick åxå bra, blev godkänd där med!! Så j***a underbart skönt!! Sen på kvällen kom älsklingarna!!
I morgon börjar en ny kurs, så i helgen har jag bara tagit det lugnt och njutit av den lilla ledigheten som jag inte haft på hela hösten.

Jag längtar jättemycket till jul och hoppas och tror att det kommer bli den bästa julen på länge!!

Nej, nu ska ja göra nåt annat.. kanske städa upp lite efter helgen.

Tack Tess för sällskapet i fredags!! Var jättekul att du kom upp en sväng och hälsade på!!




Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0