Mys!

Idag har jag städat och gjort lite annorlunda i lägenheten. Blev nöjd faktiskt.. Är väl det i några dagar till, för att sen ändra om. Men nästa helg är det ju julgrejjerna som ska fram.

I em/kväll så beställde jag och Tess mat från Biteline och satt hos mig och åt. Riktigt gott men fasen så mätt jag blev (ja, jag vet att det är det som är meningen när man äter).
Tack Tess för en mysig kväll, fast den gick fort ;)


Förästen, är det nån som känner att dom vill göra om min blogg? den är så tråkig och enkel.
Men jag vet inte själv hur man gör.. Så jag lämnar gärna över det till nån som kan och vill.. =D

Nej, nu ska jag göra mig i ordning för sängen.

God natt och sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0