Mitt liv består av...

Eftersom det blev så himla många kommentarer på senaste inlägget så måste det vara så himla många som läser.. Så då tyckte jag att det är dags att alla mina läsare får nåt nytt att läsa (ironin sprutar).

Ja, hur blev det då med telefonen?! Jo, det blev en Samsung S5600 och jag är nöjd med den. Enda som inte är så kul är att min dator inte vill riktigt så det går inte att lägga in musik på telefonen (vilket var en av anledningarna till att jag köpte en ny telefon). Så nu ska jag smeka min dator medhårs för att förhoppningsvis få den att göra som jag vill.

Idag består dagen mest av..... (trumvirvel)... PLUGG!!!!
Det består nog mitt liv mest av just nu tror jag. Det ska bli så himla skönt när den här kursen är slut, och helt färdig (förhoppningsvis redan på fredag em, om allt går som jag vill och hoppas).

Sen på fredag så kommer mitt hjärta hit!!Ska bli så underbart!!

Nej, nu måste ja ta tag i plugget inför de 2 examinationerna jag kommer ha dom närmsta 2 dagarna som kommer.

Love you folks!!! Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart vi läser men vi hade kanske ingen erfarenhet eller koll på telefonerna:P Ser att du fått i gång datorn nu, vad skönt:) Lycka till nu i morgon och på Fredag. Jag håller tummarna för dig:) Kramar

2009-11-04 @ 11:51:16
URL: http://sarajbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0