Helg!

Ja, då var det helg igen då.. Skönt, men samtidigt så blir det ju bara att plugga.. Och ikväll ska ja se en av de bästa filmerna: Transformers! Väntar på att få se tvåan när den kommer ut på DVD.

Idag tänkte jag gå in en sväng på stan, men jag vet att jag inte borde =P Jag får springa in och göra det jag ska och sen gå raka vägen hem, för att inte gå in nånstans och köpa nåt fint. Fast egentligen så vill jag ha ett par skor.. jag ska ju på en julfest om 2 veckor.. då mpste man ju vara fin.. hmm..

Mer uppdatering åt folket sanna?! Jag håller med ;) Sitter och väntar på att det ska dyka upp nya inlägg på din blogg!! ;)

Nej, nu ska ja göra lite nytta.. =S

 

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Yes! En av de bästa filmerna ever! =P

2009-11-22 @ 20:48:17
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0