Helg

Ja, då var det alldeles strax helg igen. tiden går fort och dagarna bara rinner iväg. Jag har setat i skolan och pluggat nu i 3 dagar, ca 10-12 timmar/dag. I morgon kör jag nog här hemma.
På lördag är det tenta som gäller. Jag är faktiskt peppad och känner att jag kan en hel del.. sen vet jag inte vad det kommer för frågor. Jag kanske inte kan nånting när jag väl är där. Men men.. det visar sig, ingen ide att gräva ner sig innan..

"Jag är inte rädd.. jag kan... (flyga)"

Nej, nu blir det sängen och ladda inför en heldags plugg i morgon (igen).

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så duktig vännen! Jag håller tummarna för dig på Lördag! Fokus på att du klarar tentan nu så gör du det. Men kan oftast mer än man tror!!! Kram

2009-11-26 @ 22:36:55
URL: http://sarajbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0