Eget!

Idag gick jag upp alldeles för sent (som vanligt). Fast jag gick å la mig 1 igår, det blev lite för sent det med.
Jag och tess gick och hyrde film och köpte lite gott. Vi hyrde Transformers 2! Ruggigt bra filmer dom där!!
Tack Tess för igår, det var riktigt trevligt och mysigt!! det där ska vi göra om!!

Jag kikar runt lite och läser om flera som startat eget. Fasen vad kul säger jag bara. Grattis till er!! Jag vill också starta eget, men mitt problem är att jag inte vet inom vad?! Sen vet ja inte riktigt hur man gör... jag hade också kunnat tänka mig ha ett sammarbete med någon som startat eget. Jag vill göra massa saker, röra på mig och uträtta saker istället för att sitta still ensam i lägenheten och streckläsa en bok.. det är inte så kul..
Men men.. jag får klura vidare på det där.. Jag ska ju iaf plugga klart. Men kul att ha nåt annat på sidan om..

Nej, nu ska jag fortsätta plugga så jag får lite gjort idag.

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Sassa

Hej Elinore som jag hört så mycket om!



Det är inte svårt att starta eget, det är bara att skicka in en ansökan om F-skattsedel till Skatteverket sen börja ta betalt för det du är bäst på och sälja! Lätt som en platt!



Ta hant om Tessan!



/Tessans kompis Sassa



2009-11-22 @ 20:44:54
URL: http://saraohman.driftig.nu
Postat av: Sassa

Klart jag har! Elinore hit och Elinore dit, och bara bra saker :)



Nej jag har inte eget men jag har hjälpt folk att starta eget, sedan är jag ju ekonom-tönt. Det där med siffrorna är inte så svårt som man tror, du kan göra en mall som du alltid arbetar efter så när du gjort det en gång går det lätt sen ;)Och det finns alltid någon som kan hjälpa.



Fast det kan ju vara bra att ha en idé om vad man vill göra. Men det behöver inte vara så komplicerat. Kul att prova på att göra något och så länge du inte förlorar pengar på det är du ju bara en erfarenhet rikare :)

2009-11-22 @ 22:31:49
URL: http://saraohman.driftig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0