Träning

är underskattat.. fan va skönt det är när kroppen är slut.. När man känner att man inte riktigt kan lyfta armarna, eller gå riktigt utan att det spnenr lite varstans.. Det är underbar känsla! Sen får vi se hur kroppen mår i morgon och resten av veckan, om den överhuvudtaget fungerar..
Sitter här i bara handuken, nyss urkliven ur duschen. Jag orkar knappt skriva. armarna är döda och det drar överallt när fingrarna glider över tangenterna.. Så jag måste nog sluta nu!!

Puss å Hej!!

Kärlek!! <3

Kommentarer
Postat av: Tessan

Träning är fan terapi! :)

2009-05-11 @ 20:22:32
URL: http://metrobloggen.se/teess
Postat av: Sara

Ja så som du och Niklas tog i så förvånar det mig inte om ni ligger sängbundna båda två i morgon...hahah:)

2009-05-11 @ 20:43:16
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Marit

Hej Ninis - alla bloggar nu för tiden, det var himla kul att hitta din! :) Hoppas allt är bra med dig! Kommer du till mamma och Annikas fest i juni? Kramen /Marit

2009-05-13 @ 22:25:39
Postat av: NiNa!!

Hej Marit!

Eftersom du inte angav nån blogg (antar att du inte har nån) så får jag svara här och hoppas på att du kommer tillbaka och läser svaret ;) Jag funderar på att göra det ;) Ev jag och killen.. Hoppas allt är bra med dig, och Ola!! Kramar!!

2009-05-14 @ 09:03:37
URL: http://elinorpan.blogg.se/
Postat av: Marit

Klart jag kommer tillbaka och läser - du ligger ju i mina favoriter nu :) Tycker definitivt du ska ta med dig grabben! Vore så kul att träffas och nu har vi ju en bra anledning med :) Kram

2009-05-14 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0