Tillbaka i Sundis!!

Nu sitter ja i lägenheten och är ganska nyss hemkommen från en föreläsning i palliativ vård.. Ganska mycket att få in i skallen.. speciellt när läraren bara matar på hela tiden..

På torsdag åker jag tillbaka till Dalarna för att fira Manges födelsedag på fredag och sen på lördag möta gamla klasskompisar från gymnasiet på en liten återträff. Ska bli riktigt kul! Sen blir det att återigen åka till Sundsvall på söndag.. Det  blir ett väldans åkande, men det är det värt.. Snart är det ju sommar =D

Nej, nu ska ja nog kanske städa upp lite och sen kanske plugga lite och sen kanske sova lite ;) Är dödstrött.. Nån som kan sätta en diagnos på mig?? Trött och allmänt grinig är mina symtom =P

Puss på er mina underbara vänner!!

Kärlek!! <3

Kommentarer
Postat av: Vännen

Hum, jag känner igen mig i det...vem vet kanske en emidemi som går nu...:S

2009-05-05 @ 17:38:21
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Tessis

Då är vi tre styckna... jag är helt utmattad! Ni kommer få dra mig till skolan imorgon.. :)

2009-05-05 @ 19:26:11
URL: http://metrobloggen.se/teess
Postat av: Linda

Åh nej, har du drabbats av den svårbehandlade sjukdomen som förkortas pms? Den har jag inte lyckats ta fram medicin för än. Men choklad kan hjälpa har jag hört. ;)

2009-05-05 @ 21:06:27
URL: http://pluppelinda.blogg.se/
Postat av: Elinore!

Haha, sara och tess verkar vara i samma sits.. och Linda verkar veta vad det är ;) Men LInda, har jag inte sagt till dig att jag har PMS jämt?? först pre och sen post =P Chokladen är inhandlad och snart slut,men det finns mer i affären.. det har nån sagt till mig =D Puss å kraam på er allihopa!!

2009-05-07 @ 07:23:11
URL: http://elinorpan.blogg.se/
Postat av: Iréne

Jag känner också igen mig!!! Men tror inte att det jag har är pms, Men nå förbannade hormoner är det garanterat inblandat!!!!

Hoppas att du får din pms fria vecka snart då! ;-)

Förslagsvis kan du väl försöka pricka in den när vi ska till mamma? För det kan ju bli riktigt kul om vi ska vara hormonstinna båda två... och jag kan ju inte riktigt göra nåt åt mina hormoner.. :-P

Puss på dig!

2009-05-07 @ 18:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0