Ensam..

Såna här dagar kan jag älska.. för att en annan dag hata.. Ensamhet kan vara något underbart, men ibland väldigt tråkigt och hemskt.. Idag är en sån dag.. hemsk..
Ute på gården är det stor fest.. massor med folk och liv, men jag är inne i min lägenhet.. ensam..
En sån här dag önskar jag att mina kompisar hemifrån hade vart här, eller att jag hade varit i Dalarna med alla underbara människor..
Dom jag har här uppe är ju upptagna med annat..
Pratade nyss med Mange, han har det helt underbart, omgiven av massa människor han tycker om.. *Avundsjuk*
Och som sagt, här sitter jag i min ensamhet och drömmer mig bort..
Det känns egentligen hemskt att jag sitter ensam i min lägenhet och dricker vin.. Hade man inte kännt mig så hade man ju kunnat tro att jag tar till flaskan om jag blir lite nere.. Jag nästan sprang in på stan idag för att hinna till systemet.. så desperat var jag ;) Men fan så gott är det!!

Nej, jag hatar att tycka synd om mig själv.. Så nu ska jag hitta på nåt att göra, för att snart gå å sova.. I morgon blir det plugg för hela slanten, för att på kvällen få en riktig myskväll!! Hoppas jag!!


Tycker om dej Mag!!! Kyss!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0