Bitterfitta

Ja, det är jag idag... iriiterar mig på det mesta.. Men vissa saker tycker ja ju att jag har rätt att bli bitter över..
Det finns en förkortning för det åxå.. PMS.. japp, vissa har det alltid (jag är en av dom)..
Pratade nyss med Mag i telefonen.. han bara skrattar lite åt mej och tycker jag är lite bitter ;)
Men vissa saker gör mej lite irriterad.. Men men.. det går över det med.. så småningom..

Nej, på TORSDAG åker jag hem, det ska bli så underbart!!!!

Tycker om dig Mag, min lilla lövhög!! ;)

Kommentarer
Postat av: Iréne

Nämen, är det mig du är bitter på nu igen??

2009-06-02 @ 21:38:31
Postat av: Ellinoppi!!

Men, dej är ja ju aldrig bitter på.. ;) Puss!!

2009-06-02 @ 21:43:46
URL: http://elinorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0