Torsdag!

Ja, jag är inte den bästa på att blogga... men min dator får vila nu tills jag åker hem igen ;) då är den ju på nästan hela tiden.. Och den tycker inte riktigt om mej heller.. så det är väl bäst att låta honom vila lite..
I mitt liv händer det inte så jättemycket... Jag jobbar inte så mycket, och pluggar ännu mindre ;) Ska jobba i morgon och nästa fredag, sen blir det hemfärd.. Jag längtar hem , men ändå inte... jag längtar hem till mitt och min vardag, men jag kommer sakna massa folk härifrån...

Jag måste bara skriva en stor Grattishälsning till Linda som fyllde år igår!!! Grattis vännen!! Jag kommer snart hem så vi kan plugga igen ;) !!

Sen är jag glad över att jag träffat Sanna och Tess, det är 2 härliga tjejer/kvinnor som bjuder på sig själva!! Man kan inte låta bli att skratta med eller åt dom ;) !! Gå in på sannajonsson.blogg.se och tengstrom.blogg.se och kika på deras galenskaper.. Men sanna och tess, ni slipper klicka där om ni inte vill ;)

Men vet ni vad.. jag har en sak att berätta för er...







...... Nu ska ja upp och äta frukost!! Jag skriver väl här om några veckor igen.. ;) Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha bäst! Vi saknar dig här uppe!

2009-03-19 @ 13:03:10
Postat av: Tessis

Ååh vad snäll du är! :)

2009-03-19 @ 19:48:56
URL: http://tengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0