Tisdag!

Idag är jag "ledig".. iaf från skolan. Jag och Sara ska in en sväng på stan och kika lite.
Snart är det fredag =D Wwiiiiieeee!!! *Längtar*

Igår var min första dag i skolan på ett tag, det var kul men tiden gick väldigt sakta.. Kan bero på att jag hade tankarna på annat än jag kanske skulle.. =S

Jag har setat en stund på nätet och kikat runt på lite sidor.. bla resor. Gud vad underbart!! Jag vill också resa utomlands.. känns som jag är den enda som inte rest iväg =$ (Förutom endast 2 ggr med familjerna, men det räknas inte)
Jag hoppas på tredje gången gillt.. När jag var i spanien (med pappa å co)  fick jag solexem och fick gå i byxor och långärmat.. kan lova att det var varmt.. sen var vi till Paris (med mamma å co), då fick jag 40 graders feber.. inte heller så lyckat.. jag fick ligga på hotellrummet och försöka få i mej flaskvatten..
Så nu hoppas jag på en resa med trevligt sällskap och vara borta i minst 14 dagar.. Och att det inte händer nåt tråkigt..

Nej, nu ska ja göra mej i ordning så vi kan gå ner på stan snart!!
Puss på er!!

<3 Kärlek!! <3

Kommentarer
Postat av: steffi

HEJSAN, jag har ny design på bloggen, kika in & berätta vad du tycker om den, KRAM*

2009-04-01 @ 19:51:05
URL: http://adidaspower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0