snart...

Idag har tempot gått på minus.. magen ligger ännu mer på minus och tiden går sååååååååå sakta..
Den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge!!!

Jag sitter nu nere i "mitt rum" och pillar lite på... datorn.. (tur jag skrev datorn va?! annars hade ni undrat ) ;)
Min lilla kanin Baloo springer runt på golvet som en tok och sprätter på sitt gulliga lilla vis. Han verkar iaf trivas och ha jättekul.
Jag längtar hem, men ändå inte.. ja ni förstår säkert.. som vanligt så finns det ju för- och nackdelar med allt..
Som jag skrev i förra inlägget så är vardagen hemma i Sundsvall väldigt speciell, både positivt och negativt..
Och eftersom mina mag-gener inte är dom bästa så borde jag ta hand om min mage lite bättre, och det är ju alltid lättare att göra hemma. Visst, det går ju här med.. men det är LÄTTARE hemma, med min mat och mina matvanor. (ok, matvanorna är kanske inte dom bästa, men jag försöker)

Sen längtar jag till Sara, Linda, Sanna och Tess.. spelande och massa skratt.. Ok Niklas, du får åxå vara med på ett litet hörn ;)
Nej, nu får det ta att bli måndag.. och sen lördag, ganska fort, men inte för fort ;) haha, lycka till Elinore!!

Jag vet hur det kommer bli. När jag kommer hem till Sundsvall så kommer jag sakna Linda (och Järker) !! <3

Nej, nu blev jag lite deprimerad, ska göra nåt annat ett tag..
Puss på er mina änglar!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vin och spelkväll äger :) Kram!

2009-03-22 @ 18:03:34
URL: http://sannajonsson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hälsa baloo från mig! :D

2009-03-22 @ 20:47:30
URL: http://tengstrom.blogg.se/
Postat av: Niklas den Barmhärtige

Tack!:D Vad glad jag blir!:D:D

Och nåde den som försöker komma och ta bort mig från mitt lilla hörn!;)



Å du... Jag har läst lite andra blogginlägg nedanför här... Det glädjer mig så att höra dig positiv... nog för att använda mig av en liten privat klyscha... men det är du värd!:D

2009-03-23 @ 12:35:01
Postat av: Vännen

Ja du dessa magar...det är inte lätt inte!!! Men toaletten här hämma väntar på dig så glatt så. Den har haft tråkigt och varit lite sysslolös en månads tid nu:P



Vänta du bara det står inte på fören det är lördag och du kommer hem...längtar!! Saknar dig vännen<3 Men glöm inte bort att NJUTA av sista veckan nu. Ha det helt underbart nu så ses vi snart igen:)!!! Puss&Kram<3!!!

2009-03-23 @ 16:23:15
URL: http://sarajbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0