Måndagen passerade..

.. med stormsteg.. Jag förstår inte hur tiden kan gå såååå saaaaaakta för att sen helt plötsligt bara springa iväg.. Men som jag brukar säga, "Det är inte meningen att man ska förstå allt!"

Nu sitter jag nyduschad i Ryssa och väntar på att jag ska dra fingret ur röven (inte ordagrant direkt) och göra nånting med mitt ris till hår, för jag hade tänkt ta en tur in till mora, iaf igenom =P.. På torsdag ska ja klippa mej igen =D Hos snälla Maria, det ska bli så skönt att få av det lite, så det växer nångång ;) Jag funderar på att spara ut det igen, men vi får se hur det blir ;) Veliga jag vet ni väl..

Jag måste bara säga att jag har en underbar vän, Plupp!!! Jag vet inte ens vad jag ska skriva här.. det går lixom inte riktigt att beskriva i ord hur tacksam jag är som har henne som vän!!

Jag läste kommentarerna nyss, till förra inlägget. Jag kunde inte annat än le och inse vilka underbara vänner jag har!! En stor ROS till er!!! Snart kommer jag hem till Sundsvall och till er!! ;)

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har fått 3 Awards från mig:)

2009-03-30 @ 16:02:26
URL: http://sarajbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0