Helg!

Ja, nu är det helg.. igår jobbade jag min sista dag (och den första) för den här veckan.. Sen att jag uppehåller mig där gratis mer än jag gör när jag får betalt hör inte hit ;) Av nån (o)konstig anledning så trivs jag jättebra på jobbet, även när jag är ledig..

Idag så händer det nog inte så mkt.. har hunnit gått upp, duschat och ätit frukost iaf.. sen blir det nog kanske en promenad och sen får vi se vad det blir när Linda kommit hem från jobbet..

Jag vill att den här helgen ska gå ganska fort... av en konstig anledning ;)
För snart (lördag nästa vecka) så åker jag HEM!! Hem till underbara Sundsvall!!! *Längtar*
Hem till mitt kök/vardagsrum/sovrum hem till mina saker, mina kläder (dom få plaggen jag inte har här) =P
Hem till vardagen, så som den "egentligen" ska vara.. Vardagen där uppe är faktiskt väldigt speciell, fast den ibland är väldigt meningslös..... Men jag anser att även den meningslösaste dagen har en mening!! Invecklat?! Japp, sån är jag.
Jag tror att allt som händer har en mening.. ibland förstår man den bara inte lika bra som andra gånger. Detta (med stort D) tror jag har en mening, en bra sån får vi hoppas ;) Man lär sig alltid nåt nytt!
Jag är ibland bara väldigt splittrad. Jag tycker ibland om saker och ting som dom är, jag är lite "rädd" för för stora förändringar. (Många för blev det, tre för att var exakt). Ibland ser jag saker och ting lite sämre än vad det behöver vara, och ibland ser jag inte framåt tillräckligt mycket för att förstå att valet jag gör just nu/då skulle kunna få en negativ påverkan längre fram. Det här är nog ett val som hör till det första, men det vet man inte förän efteråt.. Men som min UNDERBARA vän Plupp brukar säga "Hälften vågat, hälften vunnet!!" Så jag får väl ta en "risk" för att sen se vart det leder. Jag tror ju knappast att det skulle kunna leda till något negativt.. möjligen en sak, men den är liten.. så gott som minimal (Hoppas ja iaf). Men som situationen ser ut idag så gör det nog inte så mycket skillnad i mitt liv, även om det skulle visa sig vara nåt negativt (i nån annans ögon sett,).  Ser man det från ett andra par ögon sett, och som kanske ser det som negativt så förändras mitt liv till det sämre, men jag hoppas verkligen inte det!!
Oj, vad djup jag blev idag då.. men det snurrar många tankar i mitt huvud just nu. Egentligen vet ja inte om jag borde publicera det här inlägget.. men det är ju ändå inte så många som läser.. och ni som gör det vet ju redan vad jag pratar om ;)

Men nu ska jag nog göra nåt annat, för att få tiden att gå lite fortare..

Tycker om er mina underbara vänner!!!!!! Kramar i massor till er mina änglar!!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Det där var nog nåt av det snurrigaste jag läst!! Haha, älskar dig ändå!!

Puss gumman

2009-04-23 @ 08:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0