dagen efter..

Japp, igår blev det utgång... Öltältet var målet för gårdagens gäng. Det var kul, i vågor ;) Men nog skrattade vi en hel del iaf.. och jag träffade lite folk från förr..

Detta har hänt tidigare i veckan:

Tisdag tog ja ju tåget till dalarna... (vilket skrevs i förra inlägget)
Onsdagen bestog inte av så mycket.. Jag fick frukost på sängen av underbara Plupp.. Sen tog vi en promenad (Också beskrivet i inlägget innan)
Torsdagen bjöd på jobbesök, och några ärenden..
Fredagen tillbringade jag några timmar på jobbet för att sedan ta bilen och hämta A och åka till Borlänge och handla lite och sen blev det hockey!! Underbart att få stå där och känna känslorna svalla!!
Lördagen (igår) bjöd på besök hemma hos storasyster som bjöd på lite lunch och fika.. sen blev det middag hemma hos M och S (Plupps föräldrar) Gott!!! Sen blev det som sagt öltältet med H och D och näågra av deras vänner.. Hemgång vid 1 tiden och då blev det sängen..

I morse (läs kl 10:30) gick jag upp och satte mej i soffan med L och J och kollade på vasaloppet.. Grattis Daniel Tynell för den tredje segern i loppet. Efter det blev det lite tv.. och sen blev det att betala räkningar... det suger verkligen..

Nu ska jag  göra nåt annat än att sitta här..

Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha förlååt! Men jag blir bara så glaad när jag ser den bilden så jag ville dela med mig :) Hoppas du har det bra hemma!

2009-03-01 @ 20:40:28
URL: http://tengstrom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej, börjar bli längesen. Hoppas det är bra med dig! Kram.

2009-03-07 @ 19:08:02
Postat av: Plupp

Kika in på min blogg! Du har blivit utmanad! =)

2009-03-10 @ 12:07:26
Postat av: Vännen

Men lilla vännen, vad har du för dig??? Är det inte dags att uppdatera bloggen snart?? Jag är ju nyfiken vad det är som händer där hemma i dalarna:) Händer inget(vilket jag har svårt att tro) så kan du väll ta kort på vädret och skriva om det snöar eller något;)<3 Saknar dig!! Kramar i massor!!!

2009-03-13 @ 12:11:16
URL: http://sarajbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0