Snart..

Idag har jag varit duktig och skrivit klart min individuella uppgift.. den sista för den här terminen.. =D Känns underbart skönt! Nu är det "bara" tentan kvar, det känns ju sådär.. har knappt öppnat böckerna.. har haft massa annat att göra faktiskt.. Men snart så.. Måste "bara" packa och städa lite.. som det ser ut nu så har ja ju inte ens plats att sitta å plugga på..

Just nu är det faktiskt ganska lugnt och skönt i min lägenhet.. Förstår inte hur jag kan njuta av tystnaden ibland.. och ibland hata den.. Jaja, man ska inte förstå allt som en smart tjej brukar säga ;) (Jag alltså) =P

Nej, nu ska ja få lite gjort.. har vart alldeles för inaktiv idag..

I morgon åker jag hem till älsklingen!!! Underbart!!
Tycker om dig Mag!!
Kyssar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0