Plugg

Japp, även dagen idag kommer fyllas med plugg. Ska strax iväg till Linda för att prata om morgondagens opponering. Sen har vi som sagt opponering i morgon till kl 12. Sen är jag ledig fram tills måndag då vi startar en ny kurs. Men på ons em har jag lovat att hjälpa sara att plugga och på tors ska jag hjälpa Linda att plugga lite, om hon nu vill ha min hjälp ;)

I helgen fanns det planer på en ev fest eller iaf samling med massa trevligt folk, men vi får styra om det och fixa det en anan helg. det blir nog inga problem. För nog ska det vankas fest här inom snar framtid, Eller hur brudar?! ;)

Nej, nu måste jag gå. ska vara hos Linda om 10 min!

Puss å Kraam!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja! =) favorit i repris ;)

2009-01-13 @ 12:01:45
Postat av: Tessan

Jajemen! Festerna är liksom det enda man riktigt längtar till här uppe. :) Och dåru, då blire suuupa av i alla fall! :D

2009-01-13 @ 12:04:54
URL: http://tengstrom.blogg.se/
Postat av: Maria

Så bra =) Haha jo tack, det har vi alla, och jag tror vi har det mer än good hairdays ;)



Haha det där är alltid ett dilemma hur man ska göra, om man ska klippa kort eller spara ut.



Det är kanon med oss =)



Kram

2009-01-13 @ 18:39:32
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0