Nytt år!!

Ja, nu är det 2009 och nya möjligheter!!
Jag har haft det underbart under jul och nyår. Tack vare L, J och J! H och D har åxå varit underbart sällskap!!
Jag saknar er redan folk!! Just nu vill jag bara att det ska bli sommar - 09 då jag åtefinns på granngården i Mora, som det ser ut för tillfället. Snacka om dreamteam och hur jävla kul ska vi inte ha det då. =D Jag skrattar redan för mej själv på bara tanken..
Jag funderar lite på hur det ska bli med mitt liv.. utan att komma fram till något vettigt.. den som lever får se.. Just nu blir det en dag i taget.

Nu ska ja sova, för idag har jag haft en dålig dag. jag är glad att jag inte har lyckats skälla på nån eller bett någon dra å helvete.. jag har hållt mej lite för mej själv idag.. Städning och tvättning har stått på schemat tillsammans med pluggande.. som vanligt..

God natt och soov gott!!

Tack för att ni finns!!! Ni vet vilka ni är!! Tack för att ni får mej att skratta och uppskatta livet lite mer!!
Ibland behövs det åxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0