Lördag = Tenta

Japp, idag ska ja skriva en tenta.. rättare sagt om ca en timme.. Har inte riktigt vaknat än.
Sitter i mitt kök (vart annars) ;) och väntar på att frukosten ska serveras... antar att jag då får sitta här länge, för den verkar inte ha nå planer på att hoppa ur kylskåpet.
den här veckan har jag lyckats fylla med plugg och sara-tid ;) Hon förgyller min vardag här uppe!!
Nej, nu måste jag nog plocka fram lite frukost, den verkar behöva lite hjälp på traven. Sen ska ja möta Linda 8:30 för sällskap till tentan!

Hörs senare!!
Tycker om er!! Det vet ni!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tänk vännen vad skulle jag annars göra här uppe;)???

Kramar i massor<333

2009-01-11 @ 01:55:58
Postat av: Sanna

Haha, det är inte alla som kan vara på flera ställen samtidigt ;) Vi kan ju vara i köket och sovrummet samtidigt som vi är i hallen ;)

2009-01-12 @ 09:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0