Kursstart!!

Jag var/är riktigt peppad inför den här kursen som hade sin början igår. Men den energin tog snabbt slut. Gårdagens kväll är ingen som kommer kommas ihåg som positiv. Inget går enligt planerna och det här tar bara musten ur mej.. Jag har snart ingen energi kvar. Jag trodde att jag skulle få lite mer energi i slutet av veckan, men det sket sig det med. Så fort det blir minsta framsteg så blir det samtidigt 3 steg bakåt. När fan ska ja ta mej framåt??
                
                                                                                   "Nej, jag är int bitter."

Nej, nu ska jag få i mej lite frukost och försöka se det lite ljust, men just nu famlar jag bara i mörker.


                                            Sorg
och besvikelse är dom ord som passar bäst in i mitt liv just nu!!

Kommentarer
Postat av: Pluppan &Helena

Puss puss kom hem till oss :)

2009-01-20 @ 21:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0