Hur svårt får det vara??

Just nu sitter jag i en lite jobbig situation. det här är inte alls lätt.. Ska jag tacka JA? ska jag inte? Hur blir det med allt?
Jadu, det här är fan inte lätt..

Men det som är skönt i mitt liv just nu är att jag sitter i Ryssa =D (Dalarna) ;)
Här känner ja mej faktiskt lite som hemma (Förlåt Linda och Järkis) :$
Det är så skönt att komma hit och släppa lite av livet i Sundsvall (läs pluggandet).
Jag tycker att det är skönt att komma hit och "slippa" tänka på plugget hela tiden, men nu kom ju det där med stort D upp.. och då kan ja ju inte släppa det ändå.. det blev faktiskt jobbigare nu..

Men men, livet lever vidare.. frågan är hur länge jag får vara med.

Hoppas det är bra med er, det är bra med mej, men det går just nu i vågor.. i väldigt stoora vågor...

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tur att det löste sig tillslut vännen. Blir tufft att ta sig igenom alla 120 böckerna men det klarar du<33 Kramar i massor!!!!

2009-01-29 @ 22:45:42
URL: http://sarajbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0