Hundvakt..

..är jag fortfarande. Sitter hemma hos pappsen och ugglar i min ensamhet. Har precis kommit upp ur ett skönt bad. Så nu känner ja mej fräsch igen ;)
Idag har jag varit på jobbet och hälsat på, tog såklart hunden me mej.
Flirtade lite med E och P så att jag fick jobba i morgon =D Weeee!! Fan va kul det ska bli!! Var ett tag sen jag satte på mej arbetskläderna... och på ett sätt så är det lite oroande.. tro om dom fortfarande passar.. =S Eller om jag får gå byxlös i morgon =S det återstår att se. Sen sitter ju inte pengarna som ett slag i magen direkt..

Nej, nu ska jag ut på blocket och leka lite.
Hoppas ni har det bra!!! det har jag nu, och säkert snart med!

Älskade lilla Plupp!! Krya på dej nu så ses vi nog i morgon.. Då kommer jag och den röda faran tillbaka ;) Då blir det slut på friden =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0