Helvetesdag

Japp, idag är det ingen bra dag.. Eller, den började ju bra.. men nu har jag världens huvudvärk, världens mensvärk och känner mej allmänt kass. Dagen började med frukost och dusch som vanligt, sen gick jag till Linda för att plugga.
efter det har det bara gått utför, jag har dock fått i mej lite mat. Just nu sitter jag och försöker skriva klart min diskussion till rapporten.
Saker och ting går inte riktigt som "planerat", men det fixar vi nån annan gång. Lördagens "mys" blev inställt och tydligen även söndagens ;) haha!! Men men, det blir fler tillfällen.. right PLUPP?? ;)

Nej, nu ska ja sätta mej in i den här diskussionen och skriva klart den så att jag slipper sitta här hela natten. Ja, den ska såklart vara inne i morgon.. Ni känner väl mej?! ;)

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Emma J

Ellipelli, kul med blogg :D

2009-01-13 @ 19:30:10
URL: http://juggin.blogg.se/
Postat av: Tessis

Åh fy fan! Huvudvärk och mensvärk på samma gång.. Ingen höjdare precis. Nu ska jag fortsätta med mitt tvspelande :D Natti!

2009-01-13 @ 23:05:05
URL: http://tengstrom.blogg.se/
Postat av: Emma J

ja det är samma som här då :) ja vi hade opponering idag, det gick bra för oss tycker jag =) lycka till med eran imorgon!! vi ses på måndag, och då gäller det att vara taggad för den nya kursen.. hur gick det på tentan du gjorde när vi hade praktik föresten? kramar!

2009-01-13 @ 23:12:20
URL: http://juggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0