Slödag

Idag har det verkligen varit en slö dag... Jag har dock orkat rört ihop lite mat, det blev en omelett..
jag behöver diska och städa upp lite här.. jag har ju haft min underbara lillasyster på besök i några dagar, vilket var underbart roligt.. Mycket skratt blev det!! Synd bara att hon fick lov att åka hem igen.. =,( och efter det har ja inte riktigt städat.. =S Disken börjar likna ett berg och golvytan är begränsad..

Jag hoppas på en dalaresa inom dom närmsta dagarna nu... Vet inte om jag orkar att sitta här i flera veckor utan att verkligen ha nåt att göra... Dagarna i dalarna är ganska bra.. På dagarna (om jag bor i ryssa och stannar där på dagarna) så är jag ensam och har tid att läsa och plugga.. och på kvällarna så har jag sällskap och mycket trevligt.. det enda som är "tråkigt/synd" är att det inte är som hemma hos mig.. mina grejer ligger huller och buller i en resväska, och det finns begränsat med kläder att välja på.. usch.. det här är ganska drygt...väga fördelar mot nackdelar.. ställa Sundsvall mot mora..

Sundsvall
+ Allt är mitt
+Man gör det man vill, när man vill
+Obegränsat med kläder (ni förstår vad jag menar) =P
-Ensamt i längden

mora
+Träffa syster
+Underbart sällskap
+Möjlighet att träffa "gamla" kompisar
+Jobbet!! Helt underbart!! (även fast man inte jobbar, utan bara är där och fördriver tiden) ;)
-Beroendet av andra (eftersom jag inte har ett eget boende)


Nej, nu ska ja hitta på nåt.. ni får väl komma hit igen om nån vecka.. så kanske jag har skrivit någe nytt..;)
Kramar!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej tjejen!

Nu får du blogga snart igen för du har fått en award av mig! =)

Puss!

2009-02-22 @ 10:43:17
URL: http://pluppelinda.blogg.se/
Postat av: Sara

Vännen då...Jag önskade jag kunde göra något för att du skulle må bättre!!!<333 Kramar i massor!!!

2009-02-22 @ 16:30:23
Postat av: Linda

Hej! nu tycker jag minsann att den här Ellie får uppdatera. =)

2009-02-25 @ 14:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0