Måndag igen!

Nu har ytterligare en ny vecka börjat.. Jag funderar mer och mer på ordspråket "Fyll dagarna med liv, inte livet med dagar". Jag fyller mitt liv med dagar.. vissa av mina dagar känns meningslösa och tråkiga... Sen när man sitter där på ålderdomshemmet så börjar man fundera på varför man inte gjorde nåt roligt med sitt liv, och vad man hade kunnat fyllt dom "tråkiga dagarna" med.. Men just nu vet ja inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv eller vad jag vill fylla mina dagar med. Men men, jag njuter av de små stunderna som förgyller mitt liv.

Nu ska jag göra lite annat..
Puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson Backman

Du har blivit utmanad<3!!!!!!

2009-02-04 @ 20:21:21
URL: http://sarajbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0