Dalarna!!

Tillbaka i Dalarna och Älvdalen hos mitt hjärta!! Underbart!
På onsdag kommer min norska familj hit och firar jul med oss. det ska bli hur mysigt som helst!
Jag längtar upp till stugan där vi kommer fira jul och nyår tillsammans! Tycker redan det är tråkigt att åka därifrån när jobbet och skolan kallar igen =(

Igår var jag i Mora och handlade lite och även upp en sväng på jobbet och hälsade på. Det var kul att träffa allihopa igen!
På måndag el tisdag blir det en tur till mora med Mag för att handla mat och allt till jul. Det ska bli mysigt!

Nu ska jag fixa lite innan Mag kommer hem. Sen får vi helg!!

Hoppas ni har det bra!!

Tess, njut lite åt mig med!! ;)

Puss puss!!

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har :) Ska vi följa varandra på bloglovin? Förresten kolla min blogg för att veta hur du kan skicka GRATIS SMS varje dag :) Kraaaaam :)

2009-12-28 @ 17:50:25
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Elin

Härligt =)

2010-01-03 @ 14:17:31
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0