Måndag!

Skönt att vakna upp på en vardag och inse att man inte ska jobba.. Dock så insåg jag direkt att jag flyttat tillbaka till staden.. Här kan man inte sova med fönstren öppna utan att vakna av sopbilen tidigt på morgonen.. Jag hade hellre varit i skogen med Mag just nu.. Bara fåglarna som kvittrar, inge rinnande vatten och ingen el.. precis som det ska vara..
Inatt var det första natten jag sov ensam på hela sommaren.. tyst och ensamt.. i negativ bemärkelse...

Nej, nu ska jag börja packa upp mina väskor så det blir lite "städat" här.. Behöver hitta på nåt.. för sen blir det nog en promenix och lite pluggande..

Kram på er!!

Puss Mag, hoppas jakten blir lyckad!! <3

Kommentarer
Postat av: Tessan

Håll ut Noppi! :) Om en vecka kommer vi med och då kommer det vara allt annat än tyst och ensamt när du sover... ;) Moahaha.

2009-08-24 @ 15:15:45
URL: http://metrobloggen.se/teess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0