Lördag!!

Inläggen kommer med stora ojämna mellanrum.. men men.. den som väntar på nåt gott.. ;)
Idag har jag skrivit en tenta.. ska inte avslöja hur det gick.. det får tiden å poängen utvisa..
Jag sitter å väntar på att höra från Linda.. vi ska ner på stan å prova sushi.. Aldrig ätit.. Vi får se om det blir en flopp eller inte..

I morgon är en tripp till birsta planen.. får se hur det blir med det.. det hade varit kul å mysigt att ta en tripp dit.. får väl betala räkningarna idag så jag vet hur lite jag har att spendera på roligheter.. =(

Nej, nu ska ja städa lite till innan jag hör av Linda..

Kram på er!!


<3 Magnus!! <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt att du bloggar igen. =)



PUSS! Ha en fin söndag nu!

2009-08-29 @ 17:45:06
URL: http://pluppelinda.blogg.se/
Postat av: Tessis

Hur var sushin? :)

2009-08-30 @ 11:42:30
URL: http://metrobloggen.se/teess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0