V 16

Fan va najs.. äntligen V 16, som jag har längtat.. det betyder att det snart är onsdag, och då kommer älskade M!! <3 Ska bli så underbart!! Idag händer nog inte så mkt mer än att plugga, städa lite och tvätta. Men det är nödvändiga saker, det lovar jag. Ser ut som en svinstia här. Hoppas att M tycker om mej fast jag är en liten lortgris ;) ?!
Får se till att städa upp lite så M och R iaf kommer innanför dörren, för ut behöver dom inte komma ;) Ska bli så mysigt att R följer, min lilla bebis ;) Hoppas dock ganska snart på en riktig bebis.. alltså missförstå mej inte.. en till R, fast yngre ;) Haha, där blev ni allt lite rädda?! ;) Jag brukar vara bra på det, men nu var det eran tur att "misstolka" =P

Det ska funka!! Det bara är så!! Vi får väl se till så att det funkar för båda parter!! det finns inget annat!! Kärlek!! <3

Nej, nu måste ja springa ner till tvättstugan och slänga i 2 maskiner till och hänga det som är nytvättat!!

Love!!<3

Kommentarer
Postat av: Nilkas

Misstolka dig?! Det har jag faktiskt slutat med... jag menar... när man har känt dig i över ett decennie förstår man att man måste avvakta det mesta du säger med en nypa salt, och vänta på bekräftelse innan man går på något...=P Det är som att första april gäller för dig året om ibland;)

2009-04-15 @ 14:44:24
Postat av: Maria

Tack så mycket! =D Har ändrat på det nu =P Mpåste ha haft hjärnsläpp när jag skrev länken hahah ;)

2009-04-16 @ 10:28:16
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0