Underbara helg..

Jag har haft en underbar "lång weekend". Har haft det riktigt mysigt. Tack Mange för trevligt sällskap!!

Idag har jag pluggat.. och gör det fortfarande, men just nu e d en liten paus.. Matlagning pågår..
Så egentligen har jag inte riktigt tid att sitta här. Men jag får väl skriva lite här eftersom ingen annan verkar uppdatera sina bloggar.. *PIK*

Nej, nu ska jag se om spaghettin är klar.. ja ni läste rätt.. Jag lagr pasta.. =S blev så himla sugen på det idag. det intas tillsammans med kalkonkorv.. gott va Sara?! ;)

Smaklig måltid och ha en underbar dag i solen!! Själv så blir jag sittandes inne för att plugga.. men men, jag hade kunnat vara klar, men nu är ja inte det.. så då har man inget val!!

Kärlek!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha jag tar åt mig lite ;)

2009-04-20 @ 17:13:03
Postat av: Sara

Ta åt sig vad är det....??? Nej det tänker jag då inte ta och göra;)!!!! Ja jätte gott men vad tog potatisen och laxen vägen???

2009-04-20 @ 18:06:01
URL: http://sarajbackman.blogg.se/
Postat av: Ellinoppi!!

Haha, det var gott.. Laxen och potatisen ligger fortfarande i frysen.. Jag orkade inte tina upp det.. =P Och sen hade jag kalkonkorven i kylen.. Kram!

2009-04-20 @ 19:37:36
URL: http://elinorpan.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej vännen!

Jag tar inte åt mig. jag har väntat och väntat på en uppdatering.. =)



Just nu sitter jag hemma hos mamma&pappa. Håller Findus sällskap och ska sova här.. Hästen ska ju skötas så det var lika bra.



Min kusin håller på och bygger värsta buren och utehagen till en liten kanin. =) Tror han får det gött där.



Nu ska jag se på CSI.

Puss gumman!

2009-04-20 @ 21:10:21
URL: http://pluppelinda.blogg.se/
Postat av: Niklas

Kalkonkorv...?? FNYS!! vilket slöseri på tillfälle att äta riktig rak falukorv...;)

2009-04-22 @ 09:54:36
Postat av: Linda

Nu är hon begravd och sörjd. Vi har macgyver kvar och då är det lite taskigt att skaffa nya. Vi får se hur länge hon hänger kvar och om vi ska ha nya.. =)



Ha en trevlig helg nu! Kram!

2009-04-25 @ 13:16:14
URL: http://pluppelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0