Skärtorsdag..

.. men själv längtar jag tills påsken är över.. det betyder att jag får besök av M och R =D Ska bli så underbart!!
Idag har jag diskat, puh.. Det tog mej en timme ungefär.. så ni kan ju tänka er hur det såg ut på min minimala diskbänk.. =S hade knappt nåt att äta på eller med.. Men nu är det åtgärdat och nu sitter jag och pluggar.. Skönt att få lite gjort.. nu har man iaf börjat.. det är ju därför jag väljer att "fira" min påsk ensam i Sundsvall i min minimala lgh, för att få lite plugg gjort så jag kan vara "lite ledig" när jag får besök =D


Jag fick en sån underbar bukett i fredas, av underbara M!!



Nu ska ja fortsätta plugget!!

Tack mina vänner för att ni är underbara!!! <3


Kommentarer
Postat av: Tessis

Ooj, nåt såntdär har jag aldrig fått... :) Lyllos!

2009-04-10 @ 10:32:48
URL: http://tengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0