Sista dagen på veckan..

.. antligen.. snart är det ny vecka.. Och det betyder att det snart är dag 3 på den nya veckan vilket betyder BESÖK!!!
Idag har jag faktiskt setat hemma hos Sara och pluggat. Nej, sara är inte hemma.. =P Jag fick lov att gå dit ner å sätta mej för att få nånting gjort. Här hemma hittar ja bara massa saker att göra, och massa onödigt skit på internet. Jag fick faktiskt lite gjort idag =D Men jag börjar bli lite stressad.. =S För jag har egentligen mycket som skulle vara klart när M kommer, så jag slipper plugga när han är här. Känner jag mej själv så kommer jag sitta i sista sekunden och göra allt när han åker på Måndag. Problemet är bara att ett arbete ska vara klart på måndag och ett annat ska redovisas på tisdagen.. Men men.. får köra på nu Måndag och tisdag så ska det nog gå bra  =S (Håll tummarna). Mitt schema är faktiskt ganska fullspäckat.. Har fyra arbeten och två tentor på 2 veckor... =S Jaja, det ska hinnas med.. det bara ska det.. det måste.

nej, nu har jag både kommit ifatt och förbi både Sara och Sanna!! Så nu ska ja sätta mej å plugga lite mer ;)
Jag inbillar mig att tiden går fortare då. och det betyder att det snart är Onsdag!! ;)

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0