Påsken närmar sig..

med stormsteg.. Egentligen skulle man vara glad över att det snart är påsk och att man är ledig i så gott som 2 veckor så man kan åka till familjen.. Men inte jag.. Jag kommer stanna hemma i Sundsvall för att plugga.. Jag kommer bli helt ensam i morgon.. Vi har en lektion och efter den så åker alla hemåt.. Men men.. kan bli rätt skönt åxå.. Men säkert väldigt långtråkigt.

På onsdag nästa vecka kommer iaf M upp tillsammans med R!!  Dom stannar enda tills på måndagen.. Ska bli riktigt kul att dom kommer =D *Längtar!!*

I helgen hade jag underbart sällskap av M!! Riktigt mysigt!!
I lördas var vi på fest hos T, hon hade födelsedagskalas!! det var riktigt kul.. Skrattade så tårarna sprutade!! ;) Blev dock inte så sent, vilket var skönt!!

Nej, nu ska ja kolla lite på tv och slappa lite!! det väntas mååånga dagar av plugg.. (för att fördriva tiden tills på ons nästa vecka) ;)

Ha en underbar påsk!! Jag får äta påskmiddag med mig själv!!


Puss å Kraam på er!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Glad påsk ellinoppi! :)

2009-04-07 @ 21:18:02
URL: http://tengstrom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ellinoppi, jag kommer aldrig ligga efter;) Hoppas du får mycket gjort iaf. Och eftersom båda har hyresrätt på msn lär vi nog höras ;)

2009-04-08 @ 08:18:35
URL: http://sannajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0