Långfredag..?!

..tror jag att det är idag.. Har inte riktigt koll.. Jag vet bara att det är lång tid kvar tills det är onsdag..

Idag har jag rastat cykeln för första gången i år, han njöt!! ;)
Jag fick lov att åka och handla lite, om jag skulle få nån mat.. Men jag och mat.. det funkar ju egentligen inte så bra..
Det är så tråkigt att äta, och speciellt att laga met åt sig själv.. Men jag måste bli bättre, jag måste bli bättre.. jag vet..

Snart onsdag, snart onsdag, snart onsdag....!!!

Kärlek!! <3

Kommentarer
Postat av: Tessan

Håll ut noppiii!

2009-04-11 @ 14:44:36
URL: http://tengstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Elliepellie! Du måste äta annars tynar du bort och blir så liten att inte ens teskedsgumman ser dig. =P



Här i Dalarna skiner solen och krokusen börjar krypa upp ur gräsmattan. Härligt härligt. Må gott och glad påsk på dig! Kram

2009-04-11 @ 15:16:11
URL: http://pluppelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0