I morgon = Dagen D!!

Jag kan börja med att skriva att jag hade en bra dag igår!! Den började såklart bättre än den slutade.. men gör det inte alltid det?! Vi började med att ligga i solen och njuta, för att sedan göra oss i ordning och tända grillarna.. vilket inte gick så bra.. När väl maten var klar så blev det att njuta av en underbar måltid tillsammans med goda vänner!! Sedan blev det lite kubb, vilket var jättekul... =D Sol, grill, kött, potatis, beasås, vin, hotshots, "jag har aldrig", "sanning eller konka" och kortspel.. Det var min dag igår. Den slutade dock ganska tidigt, 23:45 gick jag hem. Men det var skönt, speciellt idag ;) dagen slutade i oro för min del, eftersom jag inte hört av Mange på flera timmar.. Men jag antog att han hade mobilen i jackan i garderoben.. vilket han åxå hade.. vilket förklarade saken..

Dagen idag har varit dålig... riktigt dålig.. har inte mått såhär på länge.. å nej.. det beror inte på alkoholen.. har inte ens känt av idag att jag drack igår.. Utan det är av alla blandade känslor.. Kärlek, hat, oro, längtan, glädje, lycka, oförståelse och ilska... det är några känslor jag har kunnat sätta ord på som jag känner hela tiden nu.

Det ska bli så underbart att åka ner till Mange i morgon och få hålla om honom igen!! Du är saknad hjärtat!!!

Nu ska ja fortsätta packa och städa lite så jag kan åka till dalarna i morgon!! Där ska det bli riktigt mysigt!!! *Längtar!!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0