Tisdag!

Idag har jag varit i skolan och skrivit en uppgift tillsammans med två från klasen.. Gick rätt bra hoppas jag.
Igår var vi också där och skrev hela dagen.
Nu har jag ingen skola innan fredag. men jag har en massa att läsa till tentan om två veckor och nästa helg åker jag ju hem för att umgås med mina kära vänner!! Längtar redan!!
I helgen har jag inte riktigt några planer, mer än att det blir massa plugg.. möjligtvis lite sjungande åxå ;)

Ikväll blir det att cykla och handla lite.. Sen blir det väl att läsa lite och möjligtvis umgås med Sara, om hon har tid me mej.. Vi har båda två ganska mycket att göra... sen hinner vi ju umgås i helgen.. Hon kanske vill vara ifrån mej lite..;) Vi har ju umgåtts ganska intensivt sen hon kom upp. men det är bara för att jag tycker om henne väldigt mycket!!! Hon är en riktig vän!! Hoppas hon vet det..

Nej, nu ska jag göra lite nytta och läsa lite.. har faktiskt fått lite plugghumör sen höstterminen började.. Riktigt roligt faktiskt. Hoppas det blir mer och roligare om/när jag får min egen designade möbel..;) Bara väntar på att den ska sväva in i min lägenhet nu.. =D

Nu blir det näsan i boken!! Yippi!!!

Kram på alla mina änglar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0