Latdag!!

Idag har det varit den officiella latdagen.. Jag har varit riktigt lat och inte gjort ett dugg, men ibland behöver man sånna dagar för att orka med åxå..
I morgon är första (och sista) lektionen för denna vecka. Vi ska redovisa ett kapitel ur en kommunikationsbok. Vi får väl se hur det går.. sen får jag helg, och den kommer nog bestå till mesta delen av plugg och skratt me Sara =D Och det är inte fy skam!

På tors nästa vecka åker jag en sväng till Dalarna och umgås med underbara människor och tar en mini "semester".. Tänkte inte jag skulle åka dit innan jul, men det kom upp nåt som ska göras.. Så det är bara att packa väskan och åka.
Sen är det ju skönt att träffa vissa människor som man saknar, både killar och tjejer!

Nej, nu ska jag nog göra mej klar för sängen!

Kanske blir ett inlägg i morgon! Vi får se!

Kramar i massor!!

Tack Sara!! För att du är min vän!! Det betyder mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0